check, check dubbelcheck - Reisverslag uit Dieteren, Nederland van Floortje Hoorens - WaarBenJij.nu check, check dubbelcheck - Reisverslag uit Dieteren, Nederland van Floortje Hoorens - WaarBenJij.nu

check, check dubbelcheck

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg Floortje

10 Februari 2010 | Nederland, Dieteren

Check, check dubbelcheck.....
Heb ik alles? Wat moet ik nog halen?

Deze vragen spoken de laatste dagen om de 5 minuten door mijn hoofd. Nog een weekje en dan gaat mijn grote avontuur beginnen. Spannend....? Behoorlijk! Mijn koffer staat inmiddels al bijna een week op mijn kamer met ondertussen al 14 kilo aan bagage gevuld. Nog 6 kilo te besteden dus. En er is nog genoeg prullaria waarvan ik denk 'dat moet ik niet vergeten'.

Het sponsorgeld gaat boven mijn verwachting goed. Ik heb al een behoorlijk bedrag bij elkaar gespaard. Geweldig om te zien hoe mensen met me meedenken hoe ze kids in Kenia kunnen helpen. Vanmorgen ben ik op 'mijn' basisschool in het dorp geweest. De communicantjes van dit jaar gaan hun goed doel van dit jaar besteden aan Upendo. Van 'mijn' Deeterse kenjer, naar de kenjer in Kenia. Super!

Ik zit nu nog lekker met de kat op mijn schoot dit verhaaltje te typen. En ondertussen zijn er alweer 3 dingen op mijn 'to do lijstje' bijgekomen. Zo zien jullie, mijn hoofd staat nog geen half uur even stil. Op de achtergrond hoor ik wat geluiden van L1, met de Buute kampioenen... lekker nog even limburges vastelaovend voordat ik ga vertrekken. Hopelijk dan nog even mijn gedachten op een zijspoor zetten, en genieten met de mensen om me heen.

Ik wil alvast iedereen bedanken voor de lieve berichtjes, aanmoedigingen en schouderklopjes! En natuurlijk iedereen die op een eigen manier een steentje hebben bijgedragen.

Liefs, floor



  • 10 Februari 2010 - 11:27

    Joris:

    Pas ich neet nog in t koffer???

  • 10 Februari 2010 - 11:33

    Marloes:

    zonnebrandcréme
    patsj
    zonnebril
    after-sun
    korte boks
    hummekes
    ....

    dju waat ein vervealend lieske om mit te motte numme ;)

  • 10 Februari 2010 - 11:34

    Marloes:

    ps: Joris den mosse toch ein aantal kilo aafvallen en dich verkleije es prularia den kinse mit :)

  • 10 Februari 2010 - 11:43

    Bart:

    Floor doe bis good bezig maedje. Ich wins dich veul suc6 doa en det ut boave dien verwachtinge moog ligge

  • 10 Februari 2010 - 12:13

    Jan-Thijs:

    Heeel veul succes in Kenia!! Sjiek desse zoa get duis!!


  • 10 Februari 2010 - 12:27

    Hub Cosemans:

    Ik heb nog wat partituuren voor jou dan kun je in Kenia oefenen op de djembee's.
    Ik breng ze je vanavond mee

    gr. Hub

  • 10 Februari 2010 - 14:28

    Krista:

    Hey,

    Ich vinj ut ech super tof waat se duis!!! Es se alle belangrieke papiere, geldj enzo hubs den kums se der waal ;)... Geneet nog mer lekker van de Limburgs vasteloavendj... En den begint ut ech... Kiek noe al oet noa de verhoale en ervaringe...

    xx

  • 11 Februari 2010 - 09:08

    Fam BauClaes:

    Heej Floor,
    Geniet nog even van de kou en sneeuw ;) dompel je nog ff onder in het carnavals-gebeuren en dan gepakt en gezakt op avontuur naar Kenia!!!

    V(eel)L(iefs)E(n)K(us) JES van Hans & Maria, Yara, Arthuur en Freya.

  • 11 Februari 2010 - 13:22

    Jeroen-Wim- Thea:

    Nog ff-kes geniete van de vasteloavend mit oos allemoal en den op avontuur............
    pas good op dich zelf!

  • 11 Februari 2010 - 20:07

    Belinda:

    Joamer van dea hartjes-bol; is noe waal minder gewich. In eeder geval op noa deze leaveservaring rieker.
    Dooch was ste mös doon!!

  • 15 Februari 2010 - 12:29

    Gemma:

    Ha Floor!

    Geweldig om te lezen hoe je je aan het voorbereiden bent, en hoe je uitkijkt op dit sjieke avontuur! Iets dat je niet meer gaat vergeten! Maareh... we missen nog je foto in ut trouwkleed??? We wachten geduldig tot we deze nog krijgen hoor!
    Verder uiteraard via deze weg kei veel plezier toegewenst! Geniet van ieder moment, en alle mooie indrukken die je daar gaat opdoen!

    Grusse Gempie

  • 17 Februari 2010 - 08:17

    Ber*10*:

    Nou, heb je genoten van de vasteloavend????

    Ik wens je alvast een hele goede reis!!! Geniet er lekker van meid!!!

    liefs!

  • 18 Februari 2010 - 21:02

    Anneke:

    Ik heb net Truus aan de lijn gehad nog een uurtje en je bent op de plek van bestemming.
    Wauw......
    Floor geniet van deze bijzondere tijd !
    We lezen vast je verhalen.

    Liefs Loek, Gieke en anneke

  • 19 Februari 2010 - 14:32

    Lily En John:

    Jambo!
    Al gearriveerd Floor?? Ich höb dich vastelaovendsdènsdig neet miej gezeen om aafsjied te kènne numme...
    Dus dikke kus en alle goods dao in ein super stökske Afrika!

  • 21 Februari 2010 - 18:49

    Ger En Helma:

    Hoi Floor,

    Veel plezier en succes daar in dat verre Afrika.
    Geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dieteren

Floortje

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 50282

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 23 Mei 2010

Floortje goes Africa

Landen bezocht: