45 dagen.... - Reisverslag uit Dieteren, Nederland van Floortje Hoorens - WaarBenJij.nu 45 dagen.... - Reisverslag uit Dieteren, Nederland van Floortje Hoorens - WaarBenJij.nu

45 dagen....

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg Floortje

04 Januari 2010 | Nederland, Dieteren

Zo.... na lang wachten kan ik nu mijn eerste berichtje plaatsen voor mijn reis naar Kenia.
Ticket is geboekt, verzekering afgesloten en de nodige vaccinaties zijn mijn arm ingeprikt.

En dat alles voor mijn reis van 3 maanden naar Kenia. In Kenia ga ik als vrijwilliger werken in een weeshuis in Nyeri. Het weeshuis is opgericht door Tessa Janssen uit Maastricht. Als jullie meer willen weten over het weeshuis kunnen jullie een kijkje nemen op www.upendocentre.org

Nu is het voorlopig nog even wachten.... '45 dagen tot vertrek' volgens mijn profiel. In die tijd ga ik me bezig houden met het verzamelen van sponsorgeld. Iets wat heel hard nodig is voor de kids in Kenia. In maart wordt namelijk het nieuwe weeshuis geopend. Een spiksplinter nieuw huis omdat het andere te klein werd. Van een kant super goed dat er een nieuw huis komt! Maar ook triest....er zijn dus nog steeds veel weeskinderen die hulp hard kunnen gebruiken. En dan natuurlijk ook onze hulp.

Dus nu hard aan de slag zodat ik een steentje kan gaan bijdragen in Kenia!!


Liefs, floor

  • 04 Januari 2010 - 18:44

    Dave:

    Hey Floor,

    in idder geval super veul succes en plezeer doa!

    grt Dave

  • 04 Januari 2010 - 19:01

    Jules:

    veel plezier en denk aan de cola...

  • 04 Januari 2010 - 19:05

    Geertje Ofcourse:

    haaa floortje!
    much much much plezeer in kenia,
    en veul succes joa,
    denkse onnog un gans klein bietje aan mich joa?
    wurd vas unne reis om noaits te vergeate!

    xxxxxx
    dien leefste leukste geweldigste aardigste (mer aug kleinste) nichtje, Geertje.

    (haha, det moos ff)

  • 04 Januari 2010 - 20:07

    Kelku:

    heet mups, allereerst eem gelukkig nieuwjaaren veel plezier en vooral suc-6 in kenia en ik zie dat ze je al gewezen hebben op dat je de cola niet moet vergeten maar ook de kaas niet vergeten (alleen zal die bedorven zijn als je daar aan komt:S haha)

    groetjes kelku

  • 04 Januari 2010 - 20:25

    Peter.:

    Hey floor,

    Jij komt nog eens ergens, waar wij alleen maar van kunnen dromen... Maar allez het is er wel werken natuurlijk!! Ik wens je veel succes daar met je humanitaire werk. Zal best af en toe zwaar worden, maar jou kennende lukt jou dat wel.

    Succes en reiki groeten:
    Master peter.

  • 04 Januari 2010 - 21:29

    Jeroen-Wim-Thea:

    Flora en ....
    Weer wensje dich hiel voal succes mit dien actie!
    Voal leefs van de maaseikerweg nummerke nege

  • 05 Januari 2010 - 07:51

    Robbert:

    Hey Floor!

    Wat een super goed doel! Ik hoop dat je een hoop geld bij elkaar krijgt! Daarbij komt ook nog eens dat je naar een prachtig land gaat!

    Ik denk dat we elkaar nog wel even zien voordat je gaat!

    Groetjes en succes,

    Robbert

  • 05 Januari 2010 - 10:46

    Jack:

    Haa Floor!

    Super dat je dit gaat doen! Ik wens je alvast heel veel succes en ik hoop dat je goed gesponsord gaat worden! Ik zal je avonturen uiteraard blijven volgen als je daar bent.

    Groetjes,
    Jack

  • 05 Januari 2010 - 11:25

    Charley:

    Heey meis!

    Jeetje nu begint het wel heel echt te worden he.. spannend! Voor die tijd wil ik je wel zeker nog even gezien hebben!

    Feestjes (met veel alcohol en een serieuze tint) zijn meestal wel een goede manier om geld in te zamelen ;-)

    Ik ga je verhalen in ieder geval vanaf nu volgen! xx char

  • 05 Januari 2010 - 20:06

    Mariet:

    Hoi Floor
    Top aktie, we gaan je natuurlijk volgen! Succes meid!

  • 10 Januari 2010 - 10:00

    Hans:

    Hoi Floor,
    Je weet het, veel suc6 met je actie, en ik zal je nieuws met veel belangstelling blijven volgen en steunen.

  • 10 Januari 2010 - 21:02

    Fam BauClaes:

    Heej die Floor,

    Zet 'm op in Kenia. Hopelijk verzamel je genoeg sponsorgeld en beleef je een prachtige tijd daar! We volgen je wel via waarbenjenu, dus we houden contact...
    Groetjes uit Someren van
    Hans & Maria, Yara, Arthuur en Freya.

  • 22 Januari 2010 - 21:03

    Anneke:

    Ha die Floor!
    Mooi dat je dit gaat doen. Vast een heel indrukwekkende periode die nu aanbreekt. Goed van je! Sponsering van hand naar hand is het mooiste, dus dat komt goed. Heel veel liefs.
    Loek, Gieke en Anneke
    We zien ons vast nog voor die tijd!


  • 04 Februari 2010 - 10:51

    Paul En Pety:

    Hoi Floor,

    Doe je best en maak er wat moois van. Wij zien uit naar je verhalen.

    PS:be carefull

  • 04 Februari 2010 - 17:25

    Irene:

    Ha Floor!!!

    Super veel plezier en succes in Kenia!! Je gaat het vast naar je zin hebben!! Als ik de kans had zou ik ook zo weer terug gaan naar Kenia!!!

    Liefs oud-roomie Irene

  • 05 Februari 2010 - 10:52

    Truus Poels:

    Hey Floor,
    SUPER wat een geweldig vooruitzicht. Ik ga je zeker volgen. Ga naast het werken vooral ook genieten , hartstikke veel succes en plezier !

  • 05 Februari 2010 - 16:45

    Oud-roomie Annette:

    Haaa Floor!

    Eindelijk gaat het dan gebeuren! Gaaaf! Heel heel heel veel plezier en succes daar! Ik zal je verhalen volgen!

    Xx Annette

  • 10 Februari 2010 - 11:59

    Joost:

    Hoi Floortje!

    Neem ballonnen mee! vinden ze prachtig!
    Succes daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dieteren

Floortje

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 50288

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 23 Mei 2010

Floortje goes Africa

Landen bezocht: